SaraIdaSofia! -

Dagen D

Gokväll!

Idag har vart en bra och mysig dag! Tillbringade hela förmiddagen ute på lövöudden för att sedan åka hem när det var dags för Svea att ta en powernap, medans hann jag med lite nytta här hemma! Skönt!
Sen på eftermiddagen blev det en tur upp till maxi för storhandling! Smet även upp på stadium och lyckades givetvis bli kär i en jacka som sedan min man köpte :) Wooho säger jag åt det.. Givetvis tack också ;)

Väl hemma slängde vi ihop lite chiliconcarne till middag och sedan begav jag mej faktiskt för att åka skidor.. Första gången på 4 år som jag ens överhuvudtaget står på ett par skidor!!
Men jag kan utan tvekan säga att det satt i ryggmärgen ;) det enda som brast en smula var balansen! Men men förhoppningsvis dröjer det inte ens nästan lika länge tills nästa gång!

Imorgon väntar jobb för mej! Känns jäkligt skönt att loppan äntligen är frisk och att vi får återgå till "vardagen"
Sen imorgonkväll är det dags för intervallträning! Motivationen är på topp och just nu känns all träning inget annat än kul!! Hoppas det håller i sig :)

Nu ska jag återgå till bygglov! Ha en fin kväll!! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0