SaraIdaSofia! -

Fyspass nr 2

Usch å fy å blä vad kvällens fyspass var jobbigt! Gårdagens träning kändes ju helt klart idag och det kändes som mina ben var super tunga redan innan dagens pass!

Kvällen till ära blev det 600 meters intervaller på 70% x 8 varv!! Usch å fy så jobbigt och kroppen kändes inte alls i form för detta! Men men nu är det gjort och nu får jag vila till morgondagens fotbollsträning!! Sen på fredag är jag helt träningsfri för att sedan på lördag köra ett distans pass på minst 1 timme!
Känner mej fortfarande taggad på maraton men jag börjar få mer insyn i hur mycket som kommer att krävas och hur skadat jobbig vägen dit kommer att bli då jag faktiskt idag inte är världs tränad! Men i will make it!! Det är en sak som är säkert!

Det var allt jag hade för stunden, nu ska jag slänga mej i duschen och sen kallar sängen!!
Ha en mysig kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0