SaraIdaSofia! -

Nervöst

Min Jobbhelg är över och nu återstår en ynka liten dag innan jag får två dagars välbehövlig ledighet!
Sen kan jag också meddela att på onsdag ska jag på jobbintervju :):) sjukt spännande och sjukt nervös! Men jag ska bannemej sälja mej själv så att jag får det!! Är riktigt kass på att berätta om mina styrkor och vad jag verkligen är bra på men jag ska trotsa min rädsla för det och faktiskt lyfta fram allt jag kan och saker som jag är bra på lyckas jag med det så är det första gången någonsin! Det enda jag kommit på förr var typ ja men jag är snäll eeeehh och glad... Men nu järnspikarns ska jag måla på mig lite självförtroende!!

Kan berätta att det är en heltidstjänst inne i stan men mer än så säger jag inte i dagsläget ;)
Så håll tummarna för mej på onsdag är ni snälla :)

Nu ska jag fortsätta mysa ner mej i soffan framför så ska det låta!
Hoppas ni haft en fin helg! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0