SaraIdaSofia! -

Pass 1 avklarat

Dagens distansträning gick väl sådär kan jag erkänna! Fruktansvärt tungt gick det och sakta också, Vet inte om det beror på att det helt enkelt bara var en "tung" dag eller om det var för att jag inte hade nå sällskap!!? Men de var då skitsamma, tungt gick det men nu är de gjort!
Men jag tror att jag måste jobba med min inställning! Är jag själv och det börjar bli jobbigt så drar jag ner farten, trots att jag vet innerstinne att jag utan problem kan fortsätta med samma fart flera kilometer till!
Men Men det kan bara bli bättre och jag har ju över 1 år på mej dessutom ;)

Nu har vi precis svalt middagen så nu ska jag bänka mej i soffan en stund och ladda batterierna inför kvällens fotbollsträning! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0