SaraIdaSofia! -

Älskade fredag!!

Så var denna vecka förbi och jag välkomnar helgen storartat!!
Helgen är som så ganska oplanerad och det enda spikade jag har är att gratta morfar på lördag-dag och sedan match tidigt som tusan på söndagsmorgon, eller aa klockan 9. Men det kändes tidigt hursomhelst!
 
Fick just beskedet att en av våra gymnaster har brutit armen idag och kommer inte kunna tävla nästa helg när vi åker till Gävle!! Sjukt typiskt.. det jobbigaste i denna sits är dock att jag det lilla offret måste hoppa in och tävla... Kändes ju sisådär.. Men det ska kanske gå bra, hoppas jag! har ju kört endel nu dom senaste träningarna och det mesta verkar sitta i bakhuvudet. lär bli succe eller katastrof. Den som lever får se ;)
 
Nu ska jag försöka få någon nytta gjort här hemma innan jag sparkar igång helgen!
Trevlig helg! Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0