SaraIdaSofia! -

Det händer en hel del i mitt liv!

Godmorgon! 
Inatt har jag sovit som en klubbad heela natten, riktigt skönt och jag känner mej nästan utvilad idag dock så vaknade jah upp förkyld och en ond hals och det var väl inte lika charmigt! Men det är fredag imorgon så givetvis är detta en bra dag!! 
Befinner mej just nu på jobbet och har just satt mej för att ta en liten rast! Tänkte att jag skulle meddela att jag inom 7 veckor kommer att befinna mej på ett nytt jobb! Fick ett erbjudande i tisdags och det var omöjligt att tacka nej till! Känns hur bra som helst och jag ser verkligen fram emot detta! (Även om jag trivs sjukt bra här där jag är nu) 
Men detta kommer bli awesome kan jag meddela!! Ni får väl veta mer så
småningom :) 
Nu ska jag smälla i mig mitt kaffe å sen göra klart det sista innan lunch! Hoppas ni får en fin dag! Pussåkram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0