SaraIdaSofia! -

Tidig morgon!

Svea vaknade tidigt idag och jag klagar faktiskt inte för det är ett tecken att hon äntligen börjar vara frisk! Hon har dessutom sovit hela natten utan att bli väckt av hostan! Så imorgon väntar dagis efter nästan en hel vecka på hemmaplan! Snacka om att hon har varit rastlös :P 
Idag blir en lugn dag med massa mys! Eventuellt kanske vi går ut en stund mest bara för att få lite friskluft! 

Morgonen har jag tillbringat i telefon och jag måste meddela att Folksam måste vara ett av dom bästa försäkringsbolagen! Sjukt lätta att ha och göra med och aldrig nå strul! Underbart! 
Nu ska jag försöka få i mig nå kaffe! 
Hoppas ni får en fin dag och att ni slipper denna förkylning som cirkulerar runt! Pussåkram 

Kommentarer
Postat av: Andreas Jerat

Tack för berömmet Sara, det värmer.

Vänligen
Andreas
Folksam Information

2013-09-12 @ 10:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0