SaraIdaSofia! -

What if!?

Godmorgon! 

Imorse när väckaren ringde så var jag så sjukt trött att jag visste inte vars jag skulle ta vägen, det faktum att jag var tvungen att kliva upp för att åka på jobbet kändes inte alls bra! 

Väl uppe och framme på jobbet känner jag mig inte ett dugg piggare men att det fanns nykokat kaffe på morgonen gjorde min dag lite bättre :) 
Så nu sitter jag bänkad och äter frulle och dricker kaffe innan jag ska ta tag i den här dagen! 
Eftersom dagis var stängt igår pga planeringsdag så han jag med en hel del nyttigt på jobbet vilket gör att idag på förmiddagen behöver jag inte städa utan kan dona på med en del annat som
Behövs ta tag i! 
Snart är det helg igen och nästa vecka är jag ledig fredag, aldrig fel med lite längre helg :) 

Nu ska jag återgå till jobbet!! Ha en fin dag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0