SaraIdaSofia! -

En ledig dag

En ledig dag är oftast en bra dag ;) 
Har vart ledig idag och vart hos vetrinären med Turbo! Allt gick kanon och jag har redan en gladare hund :) (som inte luktar spunk ur munnen) om än lite omtöcknad å öm så är han absolut gladare vill ja lova :)
Har även hunnit med att hälsa på farmor och farfar och uppdaterat mina naglar! Samt tränat fotboll och sen bara spenderat min kväll på hemmaplan med en liten som inte vart helt 100!
Nu ligger jag nerbäddad i sängen med en sovandes Sveis och en liten turbo! Drömmer mej bort om framtiden och vad jag vill göra mm :) 
Har en grundtanke men en heldel lösa trådar :P men en dröm och en plan brukar man ta sig långt på =) 
Nu hade jag tänkt säga godnatt eftersom att väckaren ringer 06:00 imorgonbitti! 
Dagen till ära är det fredag imorgon dessutom! Det tycker jag vi utbringar en skål för! 
Pussåkram








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0