SaraIdaSofia! -

Sjukstuga

Sjukaste vad rastlös man blir att vara hemma! Jag har nu vart hemma i 3 dagar och klättrar nästan på väggarna!
Dessutom så märkte jag nyss att även Svea har fått feber! Fantastiskt! Trodde nästan att hon skulle klara sig men tji fick jag! Så när jag väl börjar bli frisk så måste jag va hemma å vabba! Kändes inte superkul om ja ska va ärlig! Men men det är väl bara att gilla läget! Värst är det väl för mina kära arbetskamrater! 

Så veckan fortsätter i lugna gatans tempo! Soffmys hela veckan! 
Nu ska jag försöka få någon nytta gjord! 
Hoppas ni får hålla er friska! 
Pussåkram

Bjuder på några bilder från förra veckan!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0