SaraIdaSofia! -

Dagens Usch!

Idag var jag inte alls peppad att fara till jobbet ( inte för att jag brukar vara det men idag var det extra jobbigt)
dels var jag trött och för det andra var jag på ulandet. Bara namnen ulandet säger ju sig själv.
När älsklingen då släpper av mig imorse så ser jag att det inte finns en enda kasett vilket gör mig super lycklig för at det betyder att jag får bara sitta och chilla och typ läsa tidningen och så :)
Meeen. . . Så var inte fallet, inte ens nästan!
10 över 6 ser jag hur kasetterna börjas köras in en efter en, efter en liten suck frågar jag lennart hur många kasetter som kommer. 49 blev svaret, plus att jag då hade redan 10 kasetter utanför. så det utgör 59 kasetter. Har man 20 kasetter på en dag så har man vad man gör. men jag hade 60. Jag trodde jag skulle dräpa mig. Inte en lugn stund där inte. SUCK. Sen till råga på allt så börjar det snöregna, när klockan blir sådär halv tre får jag också veta att jag ska jobba på älskvärda ulandet imorgon också.! Dagens usch till idag! Vad har jag gjort för att förtjäna detta? =P haha..

Nu sitter jag här framför datorn och jag vågar inte lägga mig i soffan och kika tv, för då kommer jag garanterat att somna och då försover jag mig så jag missar att hämta min man och det är inte uppskattat! + att då kan jag aldrig somna på kvällen! Så bäst att vara vaken för min del!

Idag pratade jag med Teresia och troligen kommer dom flytta tidigare vilket skulle vara helt underbart, för då kanske vi får flytta in i deras lägenhet lite tidigare =) Hoppas!!!
Näe nu ska jag gå ut med dogsen och sen blir det att diska eller något iaf som håller mig vaken =) haha..
Idag börjar utomhus träningarna och de är skönt att få komma ut och spela. Då får man lite utav sommarkänslan!
Sommar sommar kom till mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0