SaraIdaSofia! -

Måndag!!

Så har en ny vecka kickat igång! Känns skönt att veckorna nästan rusar iväg, ju snabbare sommaren kommer desto bättre! Men sen när sommaren väl kommit så får tiden börja gå extra sakta!
Det var skönt att få sova ut imorse, minns knappt att hjärtat åkte imorse men men :) Nu har jag nyss bokat en tid åt min man hos en kiropraktiker och nu ska jag snart bege mig ner i tvättstugan. Sedan hade jag även tänkt hinna med en promenad med dogsen till Däckis och hämta bilen eftersom Alex inte får åka hem på lunch för sin käre cheef, men de är ju stålande väder så jag skulle nog inte dö av att behöva gå ut :) !! =P

Förövrigt så drömde jag världens mardröm inatt! Jag drömde att min älskling inte älskade mig längre så han lämnade mig! Helt sjukt.. Jag vaknade imorse helt svettig oh förstörd, snacka om skönt när jag insåg att det bara var en dröm! :)

Flytt snart! YES!!! Kommer bli GULD!

Förövrigt så har jag världens charmigaste och finaste man! Jag är så kär att jag blir tokig! Kan inte vara lyckligare!
Sen att sommaren är på väg gör inget sämre :) Lycka åt mig!
näe nu ska jag gör lite nytta, eller först blir de lite tv :] men seen ;D haha bye!
/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0