SaraIdaSofia! -

Tisdag!

Hej å mors!!
Dålig uppdatering av mig nu dom senaste dagarna men de beror på att jag har haft fullt upp =) Haha
Men såhär ligger det nu till! I Söndags gjorde vi en "secret trip" som bar med sig många skratt! Mer än så kan ju tyvärr inte säga om söndagens bravader! haha Men kul var de =)
Sen i måndags blev de jobb som vanligt, dock slutade jag klockan ett för jag skulle to the doctor! Det gick väl sådär, har inte blivit så mycket bättre så på Torsdag blir det Opp!! Peppar inte direkt!
Hur som haver. Idag har jag varit sjukskriven och inte gjort mycket för världen! Men så kan det gå! Imorgon blir det jobb igen!! Måste ju jobba allt som går nu i veckan eftersom detta är min sista vecka, sen är jag tillbaka till de vanliga livet så att säga!

Sommaren är snart förbi och det känns totalt jävla värdelöst! Dagarna har bara flygit förbi!? Dessutom så har jag fuskat nu i tre dagar med min blekning så ikväll kör jag på 1.5 timmar med skena! Men de blir nog bra det också ska ni se!
Från det ena till det andra, idag värvade jag Sofie till vårat fotbollslag och det första vi gjorde på hennes första träning var en övning som jag råkade säga att hon var tvungen att göra med fel fot =P hahah! Stackare där! Nå men serri. . Det var ju inte med min kära mening! haha!

Match imorgon mot ersmark och det luktar seger =) Eller man kan ju hoppas en aning iaf =)
Bara vi spelar bättre än vi gjorde sist så går de nog vägen!
Näe nu ska jag kika lite tv innan jag kryper i säng!
Puss
Älskar dig!


Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Godnatt och sov gott! :D

2009-08-05 @ 00:08:41
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0