SaraIdaSofia! -

sickness!

Nu börjar jag bli måttligt less. Det är så sjukt drygt att vara sjuk. Man har ingen ork att kliva upp ur soffan och man gör absolut inget vettigt. Jag blir galen av att inte få komma ut!
Det värsta är att jag blir fan inte bättre heller :(

Idag har varit en sån meningslös dag. hara bara dött framför tv´n, ätit, sovit, lite mer tv, sovit lite till, ätit middag, sovit igen osv... Har verkligen ingen ork till något!
Dock gjorde vi en ganska omeningslös sak kom jag på!  =) Vi var och kollade på en lägenhet. Ja vet att vi nyss flyttat men nu när vi bara har en bil så blir de så komplicerat när vi båda ska till att jobba i holmsund och jag börjar klockan 6 och alex börjar klockan 7. Jag måste ta mig hem på lunch och rasta hundarna klockan 10-11, så det innebär att jag måste promenera till alex jobb och sedan köra hem och laga lunch rasta hundarna och de kommer jag aldrig hinna på min timmas lunch. Sen slutar jag kring tre åker hem sen måste jag tillbaka till holmsund och hämta alex kring 5 snåret.

Lägenheten var iaf ruggit fin nyrenoverad och den har diskmaskin men vi får väl se hur vi ska göra. Vi måste fortfarande fundera lite. Vi trivs ju som bra där vi bor nu också så det gör allt mycket svårare. Men men de löser sig nog på ett eller annat vis :)
Nu sitter jag här uttråkad som tusan, kanske ska koka lite kaffe och bädda ner mig i soffan igen. I vanliga fall hade det kännts så himla mysigt men just nu är jag less på det. Har kommit fram till att jag blir väldigt fort rastlös. .
Egentligen om jag hade vart såhär rastlös hade jag städat, tvättat eller hittat på något att göra men nu orkar jag inte göra något alls, hela kroppen värker och jag tycker typ att det är jobbigt att måsta gå ända bort till toaletten, då är det illa!
Alex är iaf och åker skridskor med Linus =) någon måste ju roa sig iaf :) Haha..
Näe nu ska jag göra det ända vettiga, bädda ner mig dricka kaffe och äta lite vitaminer och dylikt så kanske jag blir frisk någongång, förhoppningsvis ganska snart! Missar också förmodligen Hippan ihelgen, jag som hade sett fram emot 3 rätters på Invito med älsklingen.
Så kom igen nu Ida. .  Bli frisk för guds skull!
Tjing!

IdahjärtaAlexander


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0