SaraIdaSofia! -

Obeskrivligt!

Nu är vi nyss hemkommna från Viktor och Pernilla, kvällen bjöd på spel och spel och endel godis och chirre :D
Buzz: Åter igen blev de den där himla blåa apan som vann... Helt sjukt, men jag kom iaf på en stark andra plats ;) Haha..
Sen hittade vi ett buzz spel då man skulle vara dinosarier och göra massa andra saker. Tro det eller ej men den där blåa dinosarien vann och jag kom sist ;) Jag tror de sitter i färgen, inte i den som har kontrollen ;D haha Men kul var de..
Sen hann vi även med några omgångar av singstar! Det roligaste med singstar var nog att P tror att hon kan sjunga och ta dom där värsta tonerna så ibland klämmer hon i utan tusan, även om hon inte kan texten ;D 
Men så är verkligen inte fallet. Långt ifrån. Skulle den kvinnan söka till Idol så skulle hon vara med på videon som visas i finalen: de "Bästa" från idol! Haha. Men mår du bättre av att leva i förnekelse så får du väl göra de ;) Haha.. Vi tyck om dig ändå :D
Tack för en trevlig kväll:) blir kanske revanch imogon kväll på dinosariebuzz? :):)

Nu blir de mys framför tv'n med min darling sen sängen :)

Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0