SaraIdaSofia! -

Godmorgon!

Imorse vaknade jag halvt utvilad så det var ju bra, skönt att få återhämta sig från förra natten!
Nu har vi nyss käkat frukost och då hade vi kokat ägg och alla ägg som jag fick hade dubbla gulor i sig, alltså två bollar istället för en. Å jag som inte ens gillar gulan. Sjukt irriterande!
Nu hade vi tänkt åka och sola lite solarium dels för att min man har rakat bort ALLT skägg (pojke tolv) och då är han vit där skägget varit! haha!
Han vart ganska söt kan jag lova :)
Sen ikväll så har vi match mot röbäck och det kommer bli hur kul som helst!
Spec när vi är 3 spelare som bytt från röbäck till Sandvik! Hoppas på seger iaf :=)
Näe nu ska vi kila!
Skriver sen om matchen! TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0