SaraIdaSofia! -

Lördag!

Imorse när väckarklockan ringde så var min första tanke åh nej är klockan redan 10, men den visade sig vara halv 9 så jag fick somna om och sova ett tag till och de var behövligt kan jag lova :) Matchen idag mot tvärålund gick väl inte så jävla bra, vi hade ingen pepp och vi spelade verkligen inte bra fotboll! Men så kan det gå, bara att ladda upp ordentligt inför nästa match istället. Matchen slutade dock med seger för oss med 4-0 så det var ju bra det iaf!
Ikväll blir det lugnt och försöka ställa om sig lite så man tar sig upp på jobb på måndag! Känner ingen direkt pepp! Jag skulle gilla om pengarna bara dök upp utan att man gjorde något vettigt alls. haha! Drömma går ju :)

Jag är lite besviken på starten på denna sommar. Känns inte som sommarvärmen kommit hit än och det gillas inte. I torsdag tex när jag jobbade var det typ 7 grader ute + att det blåste typ orkan, kändes som tidig oktober. Så det är dagens usch! Låt sommaren komma nu så man kan få börja sola och bada. Ja har inte ens tagit sommarens första dopp än :O Skandal tammetusan!
I sommar finns de dock inte så himla mycket planerat! Blir Mycket jobb och sen får vi väl se vad vi hittar på för små turer :) Något kul blir det iallafall.

Näe nu ska jag väcka min älskling och
sen ska vi se om vi får i oss något att äta,
sen vänar Sverige - Danmark! Hejja Sverige!!





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0