SaraIdaSofia! -

Torsdag!

Hej Hej Hallå!!
Inatt blev de inte mycket sömn och lite sned sömn =P hahaha, men jag lever ju än, tror jag iaf. Börjar känna att tröttheten kommer smygandes men jag får snart sova, eller nått!!
Jobbet idag gick väl sådär, jag var inte på tiptopp humör och det regnade typ hela tiden, men nu är de bara en dag jobb kvar sedan är de helg :) Skönt!! Imorgon får jag jobba inne så då får de regna precis hur mycket de vill =) Efter jobbet åkte vi förbi Viktor och Pernilla och spenderade lite tid där och nu är vi hemkomna och har käkat middag :)


Näe vet ni vad nu ska jag bege mig på fotbollsträning och sen blir de mys med min darling :) Det gillas!
Livet har sina goda stunder :)
Adjöken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0