SaraIdaSofia! -

det tar aldrig slut!

Nu sitter jag här och är så sjukt less! Det är nämligen så att dom där jävla bananlådorna aldrig tar slut, å då menar jag aldrig! Känns som det bara blir mer och mer. Men det tar sig väl någongång som man brukar säga!

Känns ändå skönt att för varje lådan man packar upp så blir lägenheten mer komplett! av dom "större sakerna är det inte så mycket som saknas men de finns några saker som jag inte kan göra något åt utan min man! Typ som att få upp barbordet osv! Men han är ju på jobbet så det får vänta tills han har ork :)
Men bananlådorna kan jag ju alltid ge mig på ;) hoho!
Ikväll blir det fotbollsträning och sen blir det att bädda ner sig i soffan och bara chilla :) Ledig imorgon också dock men de kan jag väl leva med! Eller jag har väl inget val rättare sagt!


Back to the bananaslådor ;) Tjing!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0