SaraIdaSofia! -

godafton!

idag har vi möblerat om.. Vi har bytt plats på data rummet och sovrummet :) skitbra blev de minsann =)
Sen åkte jag och träna och de gick bara fint.. Nu sitter jag här och kikar runt.. ska kolla på bilder på våra söta hundar som min mor skickat mig, sen blir det att framkalla några söta bilder :)

hade tänkt göra ett "kollage" med massa bilder på väggen i sovrummet, sen ska endel också in i min och alexanders fina fotobok =) Den är ju inte fylld än så de måste vi fixa.. Sen blir det att börja på nästa =P
Imorgon är återigen en ledig dag.. Vi ska upp till stan en runda och springa in på arbetsförmedlingen och sen göra några ärenden.
Nu ska jag hoppa in i duschen. Trevlig natt! =P puss

































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0