SaraIdaSofia! -

Goddag!

Söndagen är här, redan. helgen har bara flygit förbi... Igår blev en relativt lugn kväll.. eller för mig iaf =P Vi åkte förbi Linus och skulle säga hej, men vi blev kvar till klockan 3 =P haha!
Idag blev de att åka ut till mor och far och äta lunch, morfar fyllde år i fredags så dom kom och firade hans födelsedag hos oss =)
Nu är vi hemma och sitter och kikar på tv, inväntar min underbara fysträning som börjar klockan sju ikväll. Lite sent för min smak men.. Jag hade hellre farit ut och sprungit klockan 12 när de är ljust ute och sen vart ledig hela kvällen... En söndagkväll klockan sju är inte en tid som jag vill ha fysträning.. Det är ju mitt i middagen tammetusan =P Men men de är inte så mycket att göra något åt =P

Nu ska jag ta och plocka undan lite och sen bädda ner mig i soffan tills träningen börjar =) Hoppas ni haft en trevlig helg..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0