SaraIdaSofia! -

haha hur ska detta gå?

Imorgon blir en spännande dag.. Jag ska jobba åt ett städföretag.. Hur det kommer att gå ja de har jag ingen aning om.. Torsdagen blir nog lite bättre för då får jag jobba med Rebecca och hon känner jag ju!
Det är tack vare hon jag fått detta jobb också.. Himla snällt att tänka på mig :)

Men jag är ganska härdad genom mitt liv.. haha.. eller?? Näedå men de kommer säkert gå super bra.. Bara att le och vara glad för att man får jobba =)
Idag har vi vart uppe i stan och vart in en sväng på våran "älskade" arbetsförmedling... Sen åkte vi förbi HM och gjorde några små fynd och sen bar det av hemmåt.. Nu har vi just svalt middagen och sitter och ser navy. Ikväll blir det väldigt lugnt, måste verkligen försöka somna i tid.. börjar ju klockan 7 imorgon.. i stan dessutom så jag måste ju åka typ halv 7. Men de ska nog gå bra. Det måste gå bra. Kan ju inte försova mig första dagen på detta jobb.. de skulle ju va lite tokigt! Haha.. näedå de kommer gå kanoners!
Nu ska vi plocka undan middagen och sen blir de att inta soffläge!!

Ha en trevlig kväll.. PussPuss
Bilder kommer snart på hur det blev med att byta plats på sovrummet och datarummet =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0