SaraIdaSofia! -

hallå!

Hej!

Det blir inge stan för mig idag skulle jag tro.. Viktoria skulle bort klockan 3 och jag är kanske inte i stan förän kvart över 2 om jag skyndar mig så då är de lite onödigt! Kanske att jag åker upp en snabbis på zoocenter själv men det har jag inte bestämt än.. Nu har jag nyss vart ute med dogsen och nu sitter jag vid datorn och nördar mig.. Jag smygkikar också lite på Ellen...
Hur som helst, nu hade jag tänkt montera ner bordet som står bänkat i vårat vardagsrum och bära upp det i förrådet och sen hoppa in i duschen, sen får vi se om jag orkar bege mig till stan. Jag hade iaf tänkt gå en rpommis med Tempo först, så vi får väl se vad klockan hinner bli..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0