SaraIdaSofia! -

Hejhejhallå!!

idag blev som jag misstänkte, en lugn dag utan några måsten, vi åkte förbi min mor och far där vi blev kvar ett bra tag, blev en koppkaffe och lite tv!! Sen åkte vi förbi Obbola en sväng och bara sa hej och nu är vi hemma igen.
Ikväll har vi tänkt mysa ner oss i soffan och njuta av sista dagen på helgen, detta med en film och underbart sällskap av varandra..
Filmen vi ska se heter drag me to hell! Men prio ett som nu står på listan är middag, älsklingen har smygbörjat och jag tror det blir fläskkotletter och en god sallad =) Not bad!
Tänkte lägga in lite söta bilder =)
Puss

 

Alex kommer förmodligen att sitta gömd under filten hela filmen =)

 

 

Sötaste Tempo!

 

 

Trubo, pose!

 

 

Bästaste popcornkryddan :)

 

Turbo har en tendens att bli lite arg på sin lillebror =)

 

 

Bild tagen från min mor,

 


Även denna är tagen från min käre mors hemsida..
Klicka här
för att komma till hennes fina sida med underbara foton!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud vilka söta hundar!

2009-11-17 @ 10:47:35
URL: http://slmslmslm.blogg.se/
Postat av: MetteK.

Underbara hundar,Tempo ser ut til at veta var skapet skal stå,haha.

2009-11-18 @ 17:28:50
URL: http://www.123minsida.se/minafaglar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0