SaraIdaSofia! -

hoho!

Första dagen gick bara kanoners.. Det var inte alls så jobbigt som jag hade förväntat mig, dagen ordagrant flög förbi.. Det sa bara vips sen var de dags att gå hem..
Imorgon jobbar jag med Rebecca och de känns faktiskt skönt.. Efter jobbet blir det att bege sig direkt till frisören, dags att bli lite fin :)
Imorse hade jag världens gulligaste pojke.. Han hade skrivit en godmorgon lapp som var så himla söt och så hade han tankat bilen och fyllt på min mobil =) Himla gulligt!
Nu är det bäst att jag kryper isäng så att jag tar mig upp imorgonbitti!! Bara två dagar kvar sen helg =)
I helgen blir det bio.. Luftslottet som sprängdes =)
Spännande-...
Sovgott! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0