SaraIdaSofia! -

Home sweet home!

Nu är jag hemma fårn en riktigt tung dag på jobbet.. Min kropp har nog aldrig vart såhär död.. Detta beror på att jag har feber, så hela min kropp värker utav bara tusan! Inge kul.
Som tur är har jag gjort helg nu! Så imorgon blir det att ligga ner och vila och återhämta mig en aning!
Ikväll blir det heller ingen träning eftersom jag mår som jag mår. Trist men jag pallar verkligen inte.. Sen ska man ju inte träna om man har feber, man ska ju egentligen inte jobba heller, men jag var tvungen att jobba för jag har knappt jobbat på 6 veckor.

Imorgon ska dom komma och fixa våra fönster. Tjohooo!
Äntligen kan mina framtida blommor få leva mer än en vecka!
Nu ska jag lägga mig och vila min onda kropp! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0