SaraIdaSofia! -

Projekt!

Som ni vet så älskar jag och min pojkvän alla slags projket, vi har hittat på tusen olika projekt, alla har inte vart så lyckade men man måste våga pröva olika saker för att hitta det perfekta!
Nu vill jag starta ett till projekt, men jag har ingen inspiration. I vanligafall brukar jag veta direkt vad jag ska hitta på och ändra osv men nu gör jag inte det. Så därför lägger jag ut bilder nu på vårat kära sovrum och så kan ni väl skriva lite tips och så vad man skulle kunna göra för att få de att kännas som ett nytt rum och även göra så det blir  mysigare. För jag tycker inte att vårat sovrum är så speciellt mysigt! :p
Det är ju också det ända rummet som vi inte har gjort något projekt i! SÅ nu är det på tiden.
Skriv förslag =)

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Majja!

Du skulle kunna möblera om och byta gardiner, för nya gardiner gör stor skillnad! =)

2009-11-04 @ 14:16:24
Postat av: anonym

fixa till uppe på hyllorna, sätt dit lite ljus och ta bort blomman som förövrigt ser döende ut. Sen kan man även sätta upp något typ av draperi på väggarna istället för tavlorna, det tycker jag gör rummet mysigare!

Kram

2009-11-04 @ 14:34:01
Postat av: Anonym

ni skulle ju kunna tapetsera om, några mörka tapeter skulle göra rummet varm och mysigt!

2009-11-04 @ 14:54:40
Postat av: Anonym

fyll upp väggarna lite så dom inte ser så "kala" ut!

Kram

2009-11-04 @ 15:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0