SaraIdaSofia! -

sådärja!

Eddie åkte ut och de var väl inte så otippat, han har ändå hängt löst 3 gånger, detta vart nu 4:e.. så det var väntat!
Om Reza bara kunde lära sig lite engelska så skulle hon rocka!! Hon har bannemig en otrolig röst!
Nu ligger älsklingen och sover och jag sitter här, klarvaken och glad =) Jag är på bra humör ikväll.. Det är himla kul och vara så himla positiv till allt och alla =) Super! Tror de är kaffet som gör de!

Imorgon är de lördag och jag skulle tippa att min eftertraktade tur till sta blir av imorrn eftersom det aldrig blivit av i veckan =P haha! På måndag är jag också ledig, likaså min man så det blir vår första lediga dag tsm på väldigt länge =) Kommer bli myys! ! !
Nu hade jag tänkt bädda ner mig i soffan och kika om de är något vettigt på tv, kanske skulle man ha åkt på starran och hyrt någon spännande film?? =) Det skulle ju vara great, för jag kommer inte somna än på ett tag, åh nej!!
Hahah! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0