SaraIdaSofia! -

Skitväder!!!!!!!!

Så druktansvärt jävla dåligt väder det är ute.. Jag var så himla glad igår att det var vitt på marken och att snön var på g! Men så kommer detta regn!! Va är de för stil egentligen? Så fruktansvärt tråkigt att jag tror jag dör... Dagens usch går till regn!

Hur som helst, nu är vi nyssinkomna från detta bajsväder efter att ha vart ute och promenerat med hundarna i 1 timma.. Vi trotsade vädret och gick på en ordentlig promenad.. Genom vattenpölar och lerhögar! Bra jobbat av oss!
Dock så nu när man är hemma är det bara jobbigt att hundarna är dyngsura, vi är dyngsura, jag fryser, kläderna måste hängas på tork mm !!!
Men men så kan de gå.. Vi gick ju faktiskt ut frivilligt! Nu blir det att ta en lång och varm dusch innan vi ska bädda ner oss i sängen och se filmen som vi hyrt! Kommer bli himla mysigt att ligga inne och veta vad som pågår utanför fönstret! Regn är och förblir något himla tragiskt! !

Nu måste jag hoppa in i duschen innan jag helt fryser bort! Pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0