SaraIdaSofia! -

sorry!

Förlåt för min dåliga uppdatering men de har vart så mycket i helgen.. Först så i fredags så fylde ju älsklingen år och sen då hade vi middagsbjudning hemma hos oss!
På lördagmorgon klockan 10.00 så åkte jag med min pappa till stan för att shoppa och de blev shoppa.. Klockan 18.00 kom vi hem,,, Då var jag helt slut! Sen på kvällen så åkte vi upp till Veronica och Jonas ett tag och sen blev det att åka hem och sova..
Sen idag har de ju vart farsdag så vi har vart först hos Alex farmor och farfar sen vidare till min farmor och farfar och sen blev de middagsbjudning hos min mor och far!
Himla trevlig helg!!!

Imorgon är jag ledig (som vanligt) Så då blir det lite bättre uppdatering!
Nu hade jag tänkt krypa isäng =)
Sovgott PussPuss

Kommentarer
Postat av: jouline

Sv: Nej den ena är 50% dvärg p och 4 andra korsningar. och den andra är 25% dvärg p och 75% chihuahua :)

2009-11-09 @ 00:04:15
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0