SaraIdaSofia! -

tonights gonna be a good night!

Nu är vi hemkomna, när älsklingen slutade så åkte vi upp till stan och gjorde några ärenden, köpte bla. Laxolja åt hundarna för det ska tydligen vara bra för trampdynor och pälsen.. Så de får vi ju se om det blir nå bättre =)
Sen unndade jag mig själv lite mini morötter och någon ny marabouchoklad, sensation Youhurt raspberry.. Fan dyr choklad de där, 30:- för 130g... Typ som en kexchoklad, nästan iaf...
Imorgon jobbar jag, så imorrnbitti klockan 5 ringer väckarn!!! PEPPEN!!!!!!! Kommer bli svårt att komma sig upp nu när man vart ledig i 5 veckor, men föhoppningsvigår det bra =P haha!
Ikväll blir de film mys med min älskling! Vi ska se en film som heter fighting, bild finns neråt!!

 

 

Smakar faktiskt exakt som julmust!!!

 

 

 

 

Min älskling!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0