SaraIdaSofia! -

training!

Träningen gick bra och de är så himla skoj =)
Nu hade jag tänkt hoppa in i duschen och sedan blir de att kika lite tv och sen krypa isäng.
Har ju endel att fixa imorgon eftersom det är älsklingens födelsedag :)
Jag är även ledig imorgon och de är lika bra med tanke på akassan..
Jag hade förlorat på om jag hade haft jobb imorgon! Så de var ju tur att det inte var nå jobb..
Hemska tanke! ! att man ska behöva förlora på att jobba de är ju skandal!!!
Hur som haver, nu ska jag avancera från datorn!
Imorgon är de helg! Trevlig helg gott folk!
Puss
Jag älskar dig !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Himla fin blogg du har :)

Kram

2009-11-05 @ 23:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0