SaraIdaSofia! -

sickness!

Ja idag är jag också hemma och är sjuk, börjar dock känna mig en aning bättre, fick även sova relativt bra inatt också. Slapp den eviga hostan (nästan iaf)
Idag ska jag bara ligga hemma i soffan och mysa under filten, med en kopp kaffe och boken mias dotter Emma..
Igår läste jag ju ut mias hemlighet (igen) men jag va tvungen att läsa den så jag kom ihåg lite för de var så himla längesedan ja läste dom.
Hur som haver så är dom böckerna så otroligt bra först Gömda, sedan Asyl, miashemlighet och mias dotter emma..
Riktigt bra böcker. Jag blir som fast klistrad och kan inte sluta läsa förän jag läst ut dom =P
Sen nu finns de ju också någon bok som heter mias systrar eller något som handlar om tre svenska kvinnor som också hamnar på flykt från deras svin till män!

Måste nog läsa den också!!

Näe nu ska jag gå och se smallville och fika lite frulle =)
IMorgon hoppas ja på jobb! Jiihooo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0