SaraIdaSofia! -

Hej hej Hallå!

Dagen har bara susat förbi, jag har dock hunnit tvätta många tvättar och då känner jag mig som lite småduktig =)
Sen så har vi även tvättat bilen och farmor och farfars bil =) Bra jobb!

Ikväll har vi hyrt den nya wallander, cellisten. Det var dock alexanders val, jag hade hellre sett nya fast and furious men alex fick sin vilja igenom =P haha !
Men wallander är säkert riktigt bra den också!
Nu är jag hemma och hundarna har nyss käkat middag och jag tvättar ännu en tvätt. Hah, man kan tro att vi har hur mycket tvätt som helst men faktum är så att så är det inte =P det tar bara lite tid för mig mellan alla tvättar!
Hur som haver. .  Imorgon är jag också ledig och det känns väl sådär, är jag ledig fredag också så hade det vart bättre att jag fått vara ledig hela veckan så jag hade kunnat stämpla upp hela veckan och sluppit ta från 75:orna..
Men men Hejja moderaterna, allt är ert fel!

Näe nu ska jag vika in lite tvätt och sedan tänkte jag vara ännu mer duktig och bjuda upp dammsugarn på en sväng om :) Sen blir det en prommis med T&T.

btw, igår så skulle jag klaga på Alex för att han tryckt i sig en hel påse popcorn, utgåvan blev såhär:
- har du ätit upp en hel plocke påson?? =P
haha älskar mina fina ordtvistar som kommer lite nu och då =P
Vi fick då oss ett gott skratt, när vi väl insåg att de blev lite fel =P ahhaha!

Adjökens!


Jag älskar dig Alexander Lindström!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0