SaraIdaSofia! -

Tisdag!

Mötet idag gick bara fint och det var nog nyttigt att få ha de där mötet om jag får säga va jag tycker =)
Ikväll har de mest blivit lugna puckoar på hemmaplan, lite chirre och idol är de för tillfället, inte fel någonstans om jag får säga så!
Dock så övergav min man just mig för att följa med sin bror och fixa lite men han kommer väl hem snart får jag hoppas =)
Imorgon är de jobb igen och jag tycker faktiskt inte att det känns så himla jobbigt, jag behöver få jobba! Så de är bara att gilla läget och då blir allt som mycket enklare. Om man ställer in sig på saker som kan anses vara dryga och jobbigt men man ställer in sig på att det ska göras och att det är behövligt så går det sååå himla mycket bättre! Pröva så får ni se!?!?!

Idag så hann jag göra en liten runda på stan, eller jag hann med två affärer, de blev att köpa shampoo och balsam och en dress åt lille Turbo! Skita bra blev de =)
Näe nu ska jag kila och lägga mig i soffan och kika på IDOL!
TRevlig kväll! PUss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0