SaraIdaSofia! -

2010-08-27

Hallå där!!

Idag har vi vart himla duktiga, vi har nämligen städat hela bilen, så nu är den skinande ren, imorgon blir det att tvätta den utvändigt! Superbra!! Vi kan vara duktiga ibland om vi känner för det :D haha!!
det tog ändå sin lilla stund att städa den! Trodde de skulle gå snabbare, men icket!
Nu är min man i Obbola och spelar tvspel med sin bror och jag är hemma och lallar på =) Hade tänkt bädda ner mej i soffan och känna lugnet ett litet tag och sen får man se vad som händer en kväll som denna :)
Inte alls dumt!
Imorgon blir det att åka och kika på fotboll, Obbola spelar hemma klockan 12! Dock så hoppas jag att vi inte kan åka dit för att vi måste åka någonannanstans ;D haha!! Näe jag ska försöka att inte tänka på det där :)

Hur som haver! Ha en mysig fredag! Pussåkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0