SaraIdaSofia! -

+ 6 dagar!!!

Godmorgon!!

Idag är jag uppe med tuppen!! Älsklingen har just åkt på gymmet
och jag ska strax ta en prommis med hundarna ut mot min mor och far,
å då när min man har gymmat klart då plockar han upp mej på vägen!! perfekt :)
Sen blir de att lämna en tidning till dom och jag ska även ta hem min sandviksdress.
Ingen liten skitunge som vill titta ut än heller..
Jag blir ju skogstokig!! Snart en vecka över tiden..
Jag hade ju planerat att ha våran skrutt vid detta lag och typ vara hemma!
Men ack så fel jag hade!!
Jag avundas dom som inte behöver gå över!! Det är ingen hit om man säger så!!

Näe nu är de bäst jag gör mej i ordning så jag kommer mej iväg och hinner prommenixa en liten bit iaf innan Alexander plockar upp mej!!
Ha en bra start på denna vecka!
Pussåkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0