SaraIdaSofia! -

Gokväll!!

Nu är de fint här hemma och luktar nybakta bullar i hela lägenheten :) Himla bra!! Dock blev de väldigt få bullar av någon konstig anledning, brukar bli många fler.. Å nej jag har inte ätit mycket deg =P haha!!

Sen hann vi också fara och fixa ny hundmat åt dogsen, hade först funderat på att köpa av "holmsundsbloggaren" men sen fick vi höra att folk var väldigt missnöjd med det fodret å att det till och med fanns folk som var tvungen att slänga bort flera kilo för den var så dålig så istället köpte vi av Lisbeths Hund och syverkstad här i holmsund som däremot fått himla bra respons på deras köttkross.. Å faktiskt ett ganska bra pris, tror hon tog 15:- / kg å det är ju ett himla bra pris om fodret är så bra som alla säger :) Så nu återstår det att se hur bra det är :)

Nu har älsklingen krypit isäng och jag ligger och ser girl next door :) Ska väl också göra godnatt snart skulle jag tro, men med tanke på att vi sov till 2 idag så är jag inte sådär vidare trötter!! Men de kommer väl så småning om :)
Nu har jag hittat kabeln till telefonen, så slänger in några magbilder såhär strax innan hon ska kika ut =)


Vecka 38!




Vecka 39
Dags att titta ut tyå nu tycker jag, innan jag expoderar :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0