SaraIdaSofia! -

2010-07-20

Goddag!!

Idag har de inte hänt mycket kul.. Vi har lagat volvon hela dagen lång men nu är de äntligen klart! sjukligt skönt.
Nu är vi hemma och ska få i oss nå mat men älsklingen är en skitkorv och vill inte äta samma som jag, så jag vet inte vad jag ska äta.. Han ska äta kokt korv. vad är de för middag egentligen?? de är "lunchmat" och dessutom så åt vi det igår till lunch. Inte snällt!!
Tror jag ska åka och köpa en pizza så kan han sitta där och knapra på sina spruckna korvar medans jag äter en god pizza.. Ska nog beställa hans favoritpizza även fast jag egentligen inte diggar den så mycket. Allt för att jävlas ;P
Näe men de hade vart kul! Men så blir de nog inte.. Funderar på att värma wok som vi åt igår. Riktigt god faktiskt!
Ha en bra Tisdag! dock har jag trott det vart måndag hela dagen lång!!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0