SaraIdaSofia! -

Grattis!

hade ställt in mej att gå på jobbet imorse men så inatt vid 2 tiden ändrade jag mej, jag vart himla dålig och febern steg till 40 grader.. Mådde riktigt illa och det blev inte mycket sömn inatt inte.. Men nu börjar det kännas lite bättre så jag hoppas att febern är på väg bort helt nu! Jobbigt att ha feber.. Hela kroppen värker och man börjar yra.. Inte kul..
Men jag hoppas de blir bättre och bättre med dagen och att ikväll är jag frisk och kan gå på jobbet imorgon.. Är så himla tråkigt att sitta inne och göra absolut inget, bara ligga och se på tv typ.. Sjukt depprimerande..
men men nu har jag väl gjort bort min sjuka för ett bra tag!!
Nu ska jag bädda ner mej i soffan igen och kika på ännu ett avsnitt av sjunde himlen!
Lyllo er som får vara ute och njuta av de fina vädret!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0