SaraIdaSofia! -

Måndag!

Så var denna vecka igång! Jobbet idag gick bra, slapp vara ute i kylan iaf. Å dagen har faktiskt rullat påi bra takt!! Imorgon blev en ledig dag så då blir det att åka upp till stan och besikta bilen och göra några ärenden, hade tänkt luncha med min man och sen åka och handla lite! Ska även ta tag i att boka en massage! Min rygg är så i behov av massage..

Nu är jag hemma och borde egentligen städa men finner som inte någon pepp.. Men de är inte så ovanligt att peppen för att städa inte existerar!! =P Men men bara att bita i det sura äpplet och do it :)
Ikväll blir det ev. fotbollsträning och sen hem å söv =)
Nu är de bäst jag sätter igång om jag ska få något gjort!! Annars finns risken att jag fastnar här och de skulle ju inte vara bra!!  
Ha en bra måndag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0