SaraIdaSofia! -

one day left!

Imorgon är det fredag igen och de ska bli så himla skönt med helg! Blir ju som sagt en kortdag imorgon :) 10.00 slutar jag och då är de helg =) Riktigt skönt!!

Nu har vi nyss vart och storhandlat på maxi (det är ju löning idag) första gåången som vi faktiskt lyckades fylla upp kylskåpet, annars brukar man komma hem med massa mat och många pengar fattigare och när man packar in allt så fattar man inte hur det kunde bli så dyrt för kylskåpet ser nästan tomt ut!
Men icket nu! Nu ser det alldeles proppat ut och de finns mat för många glada dagar =P

ikväll blir de filmmys med den bäste, vi ska se den nya Wallander, vålnaden tror jag den hette! Spännande spännande =) Blir nog att he igång filmen alldeles strax eftersom min man behöver sova =P men nu är prio nummer 1 att få mig en dusch.. Det är välbehövligt kan jag lova =P haha!!! Var faktiskt en sjukt tung dag på jobbet och det gjorde det inte lättare när de började snöa... Vad hände med våren!?!? Än en gång kommde de snö!! Suck!!! Skulle verkligen uppskatta att våren kunde pallra sig hit på riktigt!

Hoppas ni har en bra kväll! Puss
PS!! Glöm inte att ställa fram klockan på söndag morgon!!


Theresia: Haha ja, det underlättar en heldel när dom är små =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0