SaraIdaSofia! -

Sommar!

Shit vilket väder det är ute!!! Dock ligger jag inne och är sjuk.. fortfarande.. inte skoj alls!! Men men bara att gilla läget.. När de är såhär varmt så svettas jag ihjäl!! Lägenheten blir 800 grader och så har jag feber så jag grillas!
sen kan jag väl misstänka att graviditeten gör att det blir lite vamare/jobbigare också! Så kan det gå!!!

Men jag ser ändå lite ljus i det hela.. Min röst är lite bättre och jag har inte lika ont i mina bihålor och hals idag! Så förhoppningsvis är jag på bättringsvägen! Hejja mej!!

Nu ska jag ta en svalkande dusch och sen hoppas jag att jag har lite ork i min sjuka kropp så jag kan städa undan lite!
Hoppas ni har en bra dag och att ni njuter av vädret!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0