SaraIdaSofia! -

Söndag!

Sådär ja! Då var ännu en helg avklarad =P tiden går fort!!
Men men så kan det gå. Som tur är väntar en kort arbetsvecka nu! endast 3 dagars jobb!! Skönt!
Imorgon ska jag även till barnmorskan igen för att kolla mina värden och så ska vi lyssna på bebbens hjärtljud och mäta magen :)
lika kul varje gång!! =)

I helgen har det vart en heldel =) Fredag blev middag hos mor och far och igår så var jag först på utställning och sedan firade vi min mormor som har fyllt år sen så blev de en sen middag och sedan åkte jag förbi och hälsade på mitt kära lag som hade lagfest och sen avslutades kvällen med bowling med Tim och Matilda! En lyckad dag/kväll med andra ord!!

Idag blev det att åka och hälsa på Alex farmor och farfar och sen åkte vi även förbi min farmor och farfra och nu har vi just svalt middaen och sitter och slappar.. Ikväll blr det hockey och bara chill! Not bad!!
Hoppas ni haft en bra helg =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0