SaraIdaSofia! -

Freedaag!!

Äntligen fredag!!

Idag blev de en tur till staden och hälsa på B-I och Sven. Himla trevligt.. Efter det så åkte vi ut till min mor och far och jag framförde en liten "affärs idé" som jag har.. Tror den gick hem hos mor och far!! Men mer info om den kommer later!! ;)
Efter besöket där for vi vidare till Emil, Tessan, Simon och nu även lillan.. Så himla liten å go!! Svea vart plötsligt stor :) haha!!
Kommer inte ens ihåg att Sveis har vart en såndär liten skrutt =P
Nu är vi iaf på hemmaplan och mina två älsklingar sussar :) Ska även jag krypa isäng strax!!

Imorgon är de Lördag och ev. blir det lite vin och sen obbola pubben! But i don´t know ännu, de återstår att se om jag kanske blir hemma med sötaste Svea! Får se hur jag känner imorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0