SaraIdaSofia! -

2010-09-24

Gokväll!

Kvällen har helt klart börjat kanon!! När jag kom hem från min mor och far hade min man städat hela lägenheten och sen fick vi besök av Vickan som kom och höll oss sällskap till middagen (blev pizza såhär en fredag till ära) och sedan inväntade vi Idol, dock hann vrickadevickan inte se klart för hon började jobba 9 så var tvungen att åka efter harta..
Nu har älsklingen åkt ut till mor och far för att rasta deras hundar och lillan sover så gott!
Jag passar då på att snoka runt lite på datorn.
Imorgon är de lördag och då ska älsklingen åka ut till sävar och hjälpa till att lägga ett tak och jag och Svea ska spendera dagen ensammen. Blir eventuellt att åka och kika på fotboll om vädret tillåter det dvs. Sen får vi se vad vi hittar på för mer bus! Men något ska vi nog klura ut =) Kanske ska passa på att åka och hälsa på lite folk och få mej lite kaffe om jag har tur :D

Nu är min man hemma så nu ska jag återgå till fredagsmyset :)
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0