SaraIdaSofia! -

2010-09-24

Gokväll!!

helt klart blev de en himla mysig kväll, kan de bli annat när man har två helt underbara älsklingar!?
Dock så har lillan tjurat lite ikväll, direkt jag la ner hon i hennes säng skrek hon rätt ut. Ja plockade då upp henne och konstaterade att hon var inte hungrig, inge bajs i blöjan osv. Tillslut la jag hon i våran säng och då blev hon knäpp tyst och somnade nästan direkt, när hon väl somnat och sovit ett tag så la jag ner hon i hennes säng igen och direkt skrek hon rätt ut igen å så har jag nu hållit på ett slag =P Men tillslut så gav jag upp och nu ligger hon och sover med sin far och jag har just vart ute med dogsen och nu ska jag snart också krypa isäng!! Återstår att se om jag lyckas lägga ner hon i hennes säng utan att hon vaknar och börjar skrika =P
Tror nog att det blir en natt med mamma och pappa för hennes del =P
Är bara så rädd att man ska rulla över hon! Men de går nog bra!! Sovgott!!
PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0