SaraIdaSofia! -

Godmorgon!!

Fick mej lite sömn inatt ändå, skönt värre :) lillan somnade vid halv 4 och sov sedan som en stock till strax efter 10 ;P å lika så jag kan jag meddela ;D
Nu har jag just kommit hem efter att ha vart och postat lite olika brev.
Nu väntar jag på att en kvinna från BVC ska komma hit, lillan ska vägas och mätas osv.
Dom gör ju ett hembesök till alla som fått barn. Ganska bra!! Då kan man ju som passa på att fråga om man har några funderingar osv.
Alex har just åkt till sävar och ska mäta ut nå plåt åt hans farmor och farfar och sedan ska han åka och köpa lite fotoramar för igår framkallade jag massa bilder från förlossningen och Sveas första tid :)
Så nu ska de upp lite nya kort och fina ramar. Kommer bli kanoners!!

Näe nu ska jag ta och byta om och inväta vårat besök!
Ha en bra dag!
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha ja jag kör hårt på glassen :P



Jag försöker allt vad jag bara kan att bli frisk så jag kan vara en bra kaffekompis igen. Rätt så ensamt att bara ligga i soffan och snora hela dagarna ska jag tala om för dig! Har ringt och surrat sönder öronen på mamma idag, stackarn!

2010-09-22 @ 19:04:29
URL: http://annarebeccapalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0