SaraIdaSofia! -

Saturday night!

Hallå där!!

Ikväll har varit en bra kväll, började med att äta en gudomligt god middag som min man lagat!! Inte dumt att ha någon som lagar mat varje dag då jag själv tycker att de är lite smått tråkigt att göra det och jag är väl ingen mästerkock för den delen heller =P Men men så kan de gå ;D
Efter middagen bänkade vi oss alla tre i soffan och mös framför tv´n sen åkte vi förbi Obbola och hälsade på en sväng och sen tillbaka till soffläget!! Där har vi nu spenderat hela kvällen.. Bara myst och ätit lite snarra =)

Nu har jag nyss kommit hem från att ha vart och hämtat min käre bror i staden och nu sover Svea som en stock och vi ska nu förflytta oss till sovrummet och somna till en film! Inte dumt!!
Imorgon väntar en dag med bara mej och Svea då älsklingen ska fara och lägga tak. Blev inte idag utan de fick bli morgondagens göra! Så vad jag och lillan ska hitta på återstår att se =) Men något kul kommer vi nog på =)

Nu ropar sängen!! PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0