SaraIdaSofia! -

Bloody mary!

Inatt så har jag sovit så himla gott.. När Sveis sen vaknade vi 9 snåret så var jag utvilad och på galet bra humör :) Blev en himla mysig morgon med världens goaste unge.
Nu har jag nyss kommit in genom dörren från att ha varit och hämtat ut två paket, lite ansiktsregöring och krämer osv och sen en ny liggdel som vi fick helt gratis! Inte illa :)
Nu springer lillan runt i gåstolen och skrattar och Alexander har just vaknat. Nu blir det att göra oss i ordning och bege oss ut på en liten promenix :) Kanske till och med Inlinesen åker på igen!? Vi får se.. Var ju riktigt kul sist vi var ute och åkte.
Sen ikväll så har vi inga planer so far. Den som lever får se. Förmodligen blir det bara en lugn myskväll eftersom darling börjar jobba 23.


Nu ska jag gå å prova min nya ansiktsserie och se om den är värd pengarna ;P

Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0